Departure day!

Lieve allemaal,

Vandaag zijn wij begonnen aan onze reis, oftewel 'Blondies in the bush'.

Na een emotioneel moment zijn wedoor de gate gegaan, richting London Heathrow.
Eenmaal aangekomen werden we meteen verrast met een vertraging. Dit doordat we met een ander vliegtuig richting Bangkok gaan vliegen. Hoelang de vertraging zal duren is nog onduidelijk, maar we vermaken ons nog prima.

Imagine, two bigheads in afritsbare broeken, elkaar opnaaiend of we wel goed aankomen! Hilarisch...

Zodra we in Bangkok aan zijn gekomen en we weer internet hebben, laten we weer iets van ons horen!

Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve smsjes, whatsappjes (geldt niet voor Anne), kaartjes en kadootjes.

Lots of love,

Anna & Janine

mama

top meiden, was wel een heel mooi moment gisteren, zo te zien waren jullie er helemaal klaar voor. eindelijk gaan jullie op de zo lang geplande reis! all the best, we blijven jullie volgen!!

(tante) Mariël

Spannenddd..... we volgen al jullie spannende verhalen!
Veel plezier XXX

els van lier

Ha Janine en Anne.
Heeeeeeeeel veel plezier op jullie reis.We hopen dat jullie net zo genieten als Bram en Ilse.Wel vorzichtig zien woh vur nutte kels.Dan bel je maar effe en ben ik er zo,breng ik Joepie en Kuub wel mee voor ondersteuning.
Liefs,els en michel

Karlijn

Lieverds, wat supergoed om te horen! Ik kijk alweer uit naar jullie volgende verhaaltje, keep us posted. Annabol, hoe vond je het boekje? :) Hoop dat je het de hele reis bij je kunt houden! Heeeeel veel plezier, ben benieuwd hoe jullie eerste dag in Thailand is (geweest)!

Liefs en een dikke kus

Maartje

Chère Janine,
Echt stoer joh dat je deze reis gaat maken!!!
Is het de komende maanden niet blondie uit Limbo-land maar blondie mondiale!;)
Meis, pas goed op jezelf, discover the world en vooral:
genieten!!
Bon voyage! (ofwel Goede reis!)
Liefs uit Tilburg,
Moi

Elly Breijnaerts

Geniet van jullie mooie reis, heel veel succes!!!

Hans Eckhardt

Ik kijk over de schouder van Elly mee, wens jullie veel plezier op jullie rondreis

Oma en Opa

Hebben jullie nog lang moeten wachten ?Of viel het wel mee .We hopen dat je veilig in australie bent aangekomen.Het zal wel heel anders zijn dan in Tailand.
Maar jullie zullen je daar toch wel goed kunnen vermaken.We horen het wel bij je volgende brief.Dikkeknuffel van ons hier.Oma en Opa