1 oktober!

Lieve allemaal,

1 oktober is het zover! Dan vliegen we om 19.10 uur vanuit Schiphol voor 4 maanden naar Thailand, Australië en Nieuw-Zeeland.

Het enige wat we tot nu toe vast hebben staan, zijn de vluchten en in alle 3 de landen de eerste overnachting, dus de rest is voor ons ook nog een grote verrassing.Erg spannend dus!

De komende 4 maanden zullen we verhalen, foto's en filmpjes plaatsen, zodat jullie met ons mee kunnen genieten!

Liefs,

Janine & Anne

Ps. vind je het leuk om ons te volgen, laat hier rechts dan je emailadres achter.

Karin

Lieve Janine, Veel plezier en geniet ervan!

renske

Hey meid geniet van dit spannende avontuur

Wendy

Lieve Anne & Janine!
Heel veel succes maar vooral heel veel plezier!
Geniet er allebei van! Jullie hebben er zo lang op verheugd, gefantaseerd, dingen voor moeten laten en ook heel veel voor moeten sparen! Dus geniet ervan!
Jullie hebben het verdiend!
Ik volg jullie verhalen!
En vind het erg knap, gaaf en stoer van jullie!
Ben trots op je!!!
Liefs Wendy!
(Koen, Stenn en Djuna)
Anne dikke knuffel van Stenn en Djuna en voor Janine (een verliefd) kusje van Stenn!!! Hihi

Frans Delmee

Ik vind het leuk jullie reis te volgen, omdat ik zelf ook in Thailand en Australie ben geweest!
liefs,
Frans Delmee

Theo van Bennekom

Dear Anne en Janine,

Heel veel succes met jullie voorgenomen reis en geniet er vooral van......Ik blijf jullie volgen.

Heel veel liefs Theo

nettie

Ik wens jullie beiden een geweldige ,leerzame, succesvolle reis samen. Geniet er samen maar lekker van. Natuurlijk wil ik wel alles weten ,wat jullie allemaal beleven in die tijd.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl veel plezier samen.
En pas goed op elkaar dikke knuffel en kusjes

Mam

Bart

Heel veel plezier met jullie avontuur, geniet ervan.
Groetjes

Angela

Hoi Anne, Fijn om nog even persoonlijk afscheid te kunnen nemen vanmorgen!! Een hele fijne reis gewenst samen met Janine!! Doei....

marthie

dag meid hoop dat jullie alweer in de lucht zitten. have a nice trip

Ans

Heej vrollie,

Hebben jullie al spannende dingen meegemaakt? Laat snel wat horen. Voorspoedige reis verder.

Hoie,